makeup-amberbaby

When It Comes To Us (feat. Ritual) - Frances

When It Comes To Us (feat. Ritual)

时光无声:

sweetest:


「耳朵怀孕」

就算世界停止运转,我们的爱仍然不息。纯净的声线,两人演绎超赞!


歌词:


I turn tables and speak too softly
我扭转局面 轻言细语

I don't make much sense
我没有太多的感觉

I don't make much sense
我没有太多的感觉

You're unable to calm down lightly
你不能平静下来

You're so intense
你是如此焦虑

yeah you're so intense
是的 你是如此焦虑

So, you just let me know
所以 你让我知道

that you miss it
你想我了

Come take the pad u stroll (yeah)
来吧 让我陪你散步

You'd be the reason why
你成为了

I keep slipping
我放松的理由

but come home
来吧

You and I
你和我

we're one too many worlds apart
无论什么都不能将我们分开

It really shouldn't work but it does
就算世界停止运转 我们的爱仍然不息

It really shouldn't work but it does
就算世界停止运转 我们的爱仍然不息

And side by side
我们并肩一起

we're different but somehow the same
我们性格存在差异但是相处久了性格越来越相似

It really shouldn't work but it does
就算世界停止运转 我们的爱仍然不息

It really shouldn't work but it does
就算世界停止运转 我们的爱仍然不息

When it comes to us
当涉及到我们的时候
Ooh ooh ooh oh oh oh
喔~~~~~
When it comes (to us)
当涉及到我们的时候
Ah Ah Ah Ahahi
啊~~~~~
When it comes to us
当涉及到我们的时候
Ooh ooh ooh oh oh oh
喔~~~~~
When it comes (to us)
当涉及到我们的时候
Ah Ah Ah Ahahi
啊~~~~~

You're too playful
你是如此的可爱
and never serious
从来不严肃

But I love you that you way
我就喜欢你可爱的样子

yeah I love that way
是的 我喜欢你可爱的样子

I'm too careful and
我很仔细
always in a rush
常常也很匆忙

But it's all ok
但是没关系

yeah it's always ok
是的 没关系

So, you just let me know
所以 你让我知道

that you miss it
你想我了

Come take the pad u stroll
来吧 让我陪你散步

You'd be the reason why
你成为了

I keep slipping
我放松的理由

but come home
来吧

You and I
你和我

we're one too many worlds apart
无论什么都不能将我们分开

It really shouldn't work but it does
就算世界停止运转 我们的爱仍然不息

It really shouldn't work but it does
就算世界停止运转 我们的爱仍然不息

And side by side
我们并肩一起

we're different but somehow the same
我们性格存在差异但是相处久了性格越来越相似

It really shouldn't work but it does
就算世界停止运转 我们的爱仍然不息

It really shouldn't work but it does
就算世界停止运转 我们的爱仍然不息

When it comes to us
当涉及到我们的时候
Ooh ooh ooh oh oh oh
喔~~~~~
When it comes (to us)
当涉及到我们的时候
Ah Ah Ah Ahahi
啊~~~~~
When it comes to us
当涉及到我们的时候
Ooh ooh ooh oh oh oh
喔~~~~~
Ah Ah Ah Ahahi
啊~~~~~
Ooh ooh ooh oh oh oh
喔~~~~~

You and I
你和我

we're one too many worlds apart
无论什么都不能将我们分开

It really shouldn't work but it does
就算世界停止运转 我们的爱仍然不息

It really shouldn't work but it does
就算世界停止运转 我们的爱仍然不息

And side by side
我们并肩一起

we're different but somehow the same
我们性格存在差异但是相处久了性格越来越相似

It really shouldn't work but it does
就算世界停止运转 我们的爱仍然不息

It really shouldn't work but it does
就算世界停止运转 我们的爱仍然不息

When it comes to us
当涉及到我们的时候
Ooh ooh ooh oh oh oh
喔~~~~~
When it comes (to us)
当涉及到我们的时候
Ah Ah Ah Ahahi
啊~~~~~
When it comes to us
当涉及到我们的时候
Ooh ooh ooh oh oh oh
喔~~~~~
When it comes (to us)
当涉及到我们的时候
Ah Ah Ah Ahahi
啊~~~~~

啊~~~~~

啊~~~~~




评论
热度(142)

makeup-amberbaby

记录心情 不喜勿入谢谢~

© makeup-amberbaby | Powered by LOFTER